1. تعداد جلسات غیبت چندتا می‌باشد؟

باتوجه به اینکه دوره کاربردی می‌باشد و غیبت از آن سبب ازدست دادن اطلاعات می‌شود، پیشنهاد این است که حتی‌الامکان غیبت صورت نگیرد. افرادی که غیبت آن‌ها از 3 روز بیشتر شود، جهت یادگیری بیشتر پروژه پایانی را به‌صورت تک‌نفره انجام دهند.

  1. ارزیابی دوره به چه صورتی است؟

برای ارزیابی دوره و صدور مدرک، انجام پروژه نهایی (از اینجا می‌توانید فرمت پروژه را مشاهده کنید) در پایان دوره الزامی است. این پروژه می‌تواند به‌صورت دو نفره انجام شود. قاعدتاً برای هر درسی به‌صورت جداگانه ارزیابی وجود ندارد.

  1. آیا می‌توان از چند تخفیف استفاده کرد؟

خیر، هریک از متقاضیان می‌توانند از یک نوع تخفیف استفاده کنند.

  1. آیا می‌توان به‌صورت شرایطی پرداخت کرد و نحوه پرداخت به چه صورتی است؟

بله، متقاضیان می‌توانند 50 درصد مبلغ دوره را به‌صورت نقد و 50 درصد باقی‌مانده را در طی یک چک در میانه دوره پرداخت کنند. ثبت‌نام به کمک این روش به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

  1. گواهی دوره به‌ چه صورت است؟

فراگیران پس از گذراندن با موفقیت دوره، گواهی دو زبانه خود را از گروه پژوهشی تفکر سیستمی در عمل دانشگاه فردوسی دریافت می‌کنند (از اینجا می‌توانید نمونه مدرک دوره را مشاهده نمایید).

  1. انصراف از دوره به چه نحوی است؟
    درصورتی‌که فراگیر از حضور در دوره منصرف شود، تا 10 روز قبل از شروع دوره با کسر 15 درصدی از مبلغ واریزی امکان‌پذیر می‌باشد. پس از این تاریخ و باتوجه به اثرگذاری بر برنامه‌ریزی گروه، این کار شدنی نیست. باتوجه به فرآیند اداری دانشگاه، هزینه واریزی یک ماه پس از درخواست به حساب فراگیر واریز می‌شود.

باتوجه به اینکه برای دوره‌های کوتاه‌مدت کارت دانشجویی برای فراگیران صادر نمی‌شود، درصورت مواجهه با هر مشکلی در هنگام ورود به دانشگاه با شماره تماس دفتر گروه تماس فرمایید (05138806356).

downloadشسشس

گالری تصاویر

12

آینده پژوهی و دنیای آینده

56c5b9bf6dafb

بازی‌ها/مسابقات سیسلند

12

موسسات و انجمن‌های علمی سیستمی

s main min

دانستنی‌های سیستمی

unnamed

همایش های مرتبط